Politica de Retur
Politica de retur – Coffee C-o Păți
La Coffee C-o Păți, ne dorim să te bucuri de fiecare produs cumpărat. În cazul în care ceva nu este în regulă sau te-ai răzgândit, iată care sunt opțiunile de retur:
☕ Cafea ambalată
Conform legislației în vigoare, produsele alimentare nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă acestea au fost desigilate după livrare.
Produsele de cafea se pot returna doar dacă:
- au fost livrate greșit (ex: alt sortiment sau cantitate),
- sunt defecte la ambalaj (ex: punga deteriorată)
- sunt expirate sau neconforme.
Pentru a putea procesa un retur, ne poți contacta în maximum 48 de ore de la recepționarea coletului, însoțind cererea de retur de poze relevante și dovada achiziției.
🥄 Căni, lingurițe și alte accesorii
Pentru produsele non-alimentare (căni, lingurițe, etc.), ai dreptul legal de a le returna în termen de 14 zile calendaristicede la primirea comenzii, fără a fi necesară o justificare.
Pentru ca returul să fie acceptat:
- Produsul trebuie să fie neutilizat, în aceeași stare în care a fost primit.
- Ambalajul original trebuie să fie prezent, fără urme de uzură sau deteriorare.
Costul returului este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau defect.
Cum se face returul?
1. Trimite un e-mail la retur@coffeecopati.ro cu:
- numărul comenzii,
- motivul returului,
- fotografii (dacă este cazul)
2. Vei primi instrucțiunile de retur în maximum 48 de ore lucrătoare.
3. După recepția și verificarea produsului returnat, vom face rambursarea în maximum 14 zile.
Alte detalii importante
- Nu acceptăm retururi care nu au fost anunțate în prealabil.
- Nu oferim rambursări pentru comenzile neridicate (doar valoarea produsului minus costul transportului, dacă este cazul).
- Pentru orice nelămurire, ne poți scrie la contact@coffeecopati.ro.